Zaznacz stronę

Reklama na Facebooku

Zdobywaj nowych fanów oraz aktywizuj użytkowników na swoim profilu.

Reklama na Facebooku

to świetny sposób na precyzyjne dotarcie z naszą ofertą do użytkowników serwisu, którzy mogą zainteresować się naszymi produktami czy usługami. Mamy tutaj mnóstwo opcji targetowania reklam (m.in. wiek, lokalizacja, zainteresowania, wydarzenia z życia, dane demograficzne, wykształcenie, zawód i wiele wiele innych). To pozwala na stworzenie konkretnej reklamy, idealnie dopasowanej do potencjalnych klientów i ich zainteresowań czy nawyków.

Docierać możemy również do użytkowników na Instagramie.

    Najczęstsze pytania:

    Gdzie pojawia się reklama?

    Wszystko zależy od wybranego celu kampanii – w zależności od niego reklama pojawi się w postaci posta sponsorowanego w aktualnościach, w postaci boksa reklamowego w prawej kolumnie, na Instagramie lub w Messengerze. Aby reklama mogła się pojawić musisz posiadać swój fanpage i dodać nas jako „reklamodawca” w rolach na stronie. Dzięki temu będziemy mogli zamieścić w Twoim imieniu reklamę w serwisie. 

    Kto zobaczy moją reklamę?

    Według ogólnodostępnych danych ok. 13 mln Polaków aktywnie korzysta z Facebooka i spędza na nim przeciętnie 40 minut dziennie. Przez cały ten czas zostawia mnóstwo danych o swoich zainteresowaniach, ale i wydarzeniach z życia, preferencjach zakupowych itp. Dzięki tym danym możemy bardzo precyzyjnie targetować swoje reklamy wg kryteriów: 

    • Dane demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie, miejsce nauki, miejsce pracy, zawód, status związku, skład gospodarstwa domowego
    • Lokalizacja: miejsce zamieszkania, miejsca często odwiedzane
    • Zainteresowania: biznes, jedzenie, podróże, zakupy, mieszkanie, dzieci itd. – tutaj lista jest baaardzo długa…
    • Zachowania: np. osoby często podróżujące, często dokonujące zakupów online, często komentujące i aktywne w sieci itd.

    Jak płacę za reklamę?

    Dzięki współpracy z nami otrzymujesz normalną, polską fakturę z 23% VAT. Zazwyczaj wystawiana jest ona w dniu uruchomieniu kampanii. Płatność regulujesz przelewem. Dzięki temu nie musisz się martwić o kartę firmową, która jest niezbędna przy samodzielnym uruchamianiu kampanii. Nie masz również kłopotów z zaksięgowaniem zagranicznej faktury od Facebooka i samodzielnym naliczaniem podatku VAT.

    Ile to kosztuje?

    Reklamę na Facebooku możemy zacząć nawet z niewielką kwotą, ponieważ dzięki precyzyjnemu targetowaniu nawet przy niewielkim budżecie można osiągnąć dobre efekty. Wysokość budżetu zależy oczywiście od wybranego celu kampanii.  Pomożemy wybrać Ci optymalny budżet i formę reklamową – aby nie wydać za dużo, a jednocześnie, aby zwiększyć możliwe efekty działania kampanii.

    Cena końcowa składa się z kwoty przeznaczanej bezpośrednio do Facebooka na działania reklamowe oraz z naszej prowizji. Nasza prowizja wynosi zazwyczaj 25-30% budżetu kampanii.

    Czy podpisuję jakąś umowę?

    Działamy na zasadzie jednorazowych zleceń, a nie umów długoterminowych. Uruchamiamy pierwszą kampanię, po wydaniu całego budżetu kontaktujemy się z Tobą, aby zapytać czy kampania przyniosła efekty i czy chcesz kontynuować współpracę. W każdej chwili możesz przerwać działania reklamowe, jeśli okażą się one nieskuteczne. Nie obowiązuje tutaj żaden okres wypowiedzenia.

    Dlaczego skorzystać z usług agencji?

    Jak prowadzisz profil na Facebooku to pojawia Ci się opcja samodzielnej promocji za pomocą niebieskiego przycisku „Promuj” –  jest to opcja szybkiego uruchomienia kampanii z bardzo małą ilością możłiwych opcji do wyboru. Praktycznie uruchamiasz i wydajesz dużo pieniędzy bez np. możliwości wyboru celu kampanii. Skuteczna reklama na Facebooku wymaga bardzo dużej wiedzy odnośnie sposobów funkcjonowania użytkowników na portalu. Mnogość opcji targetowania pozwala na wybór idealnej grupy odbiorców, co przełoży się na lepsze efekty. A dodatkowe wynagrodzenie za usługę agencji zwróci się w postaci dużo tańszej i lepszej kampanii.

    Chcesz poznać kwotę potrzebną na promocję?

    Skontaktuj się z nami, podaj branżę i cel jaki chcesz osiągnąć (więcej fanów, więcej aktywności a może wejścia na swoją stronę www?).