Reklama w Google
Bądź szybko widoczny w wyszukiwarce i płać tylko za wejścia na swoją stronę.
Reklama w wyszukiwarce
to najszybszy sposób na zaistnienie w Internecie. Tworzymy listę słów kluczowych oraz reklamy tekstowe. Po wpisaniu jednego ze słów do wyszukiwarki, klienci zobaczą Twoją reklamę. Po jej kliknięciu trafiają bezpośrednio na Twoją stronę.
Każdy szuka czegoś w Google, niech znajdzie i Ciebie.
Najważniejsze korzyści:
- Reklama pojawia się osobom, które właśnie szukają usług lub produktów którymi się zajmujesz
- Płatność tylko za wejścia na stronę
- Bardzo szybka widoczność – reklama zacznie się pojawiać w Google w ciągu 48h
- Kampanię można podłączyć pod Google Analytics i dokładnie mierzyć jakość ruchu
Najczęstsze pytania:
Gdzie zobaczę swoją reklamę?
Reklamy pojawiają się na górze (pierwsze 4 miejsca) oraz nad dole (3 miejsca) na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Reklama pojawi się tylko na słowa związane z Twoją branżą, które ustalamy na początku współpracy. Za wyświetlanie reklam nic nie zapłacisz – płatność następuje tylko kiedy potencjalny klient kliknie w reklamę i wejdzie na Twoją stronę.
Kto zobaczy moją reklamę?
Kampanię można bardzo precyzyjnie kierować. Jeżeli Twoja firma działa lokalnie – będziemy wyświetlać się tylko osobom w Twojej lokalizacji. Mamy możliwość kierowania reklam na wybrane miasto, promień wokół niego (w km) oraz województwo. Jeśli działasz na całą Polskę – reklamę wyświetlamy w całym kraju. Prowadzimy również kampanię na rynki zagraniczne – Google dociera zatem do każdego. Usługa umożliwia również ustawienie godzin oraz dni, w których reklama ma się pojawiać. Dzięki tym opcjom – dotrzemy najskuteczniej jak się da do Twojej grupy docelowej.
Jak płacę za reklamę?
Dzięki współpracy z nami otrzymujesz normalną, polską fakturę z 23% VAT. Zazwyczaj wystawiana jest ona w dniu uruchomieniu kampanii. Płatność regulujesz przelewem. Dzięki temu nie musisz się martwić o kartę firmową, która jest niezbędna przy samodzielnym uruchamianiu kampanii. Nie masz również kłopotów z zaksięgowaniem zagranicznej faktury od Google i samodzielnym naliczaniem podatku VAT.
Ile to kosztuje?
W Google możemy zacząć promocję z dowolną kwotą. Warto jednak zwrócić uwagę, że im mniejszy budżet, tym mniej wejść na stronę. W związku z tym efekty mogą być praktycznie niezauważalne. Pomożemy wybrać Ci optymalny budżet – aby nie wydać za dużo, a jednocześnie, aby zwiększyć możliwe efekty działania kampanii. Każda branża wyceniana jest indywidualnie. Bierze się pod uwagę obszar działania oraz aktualną konkurencję – im więcej firm, tym wyższy koszt kliknięcia.
Cena końcowa składa się z kwoty przeznaczanej bezpośrednio do Google na kliknięcia oraz z naszej prowizji. Nasza prowizja jest bardzo niska i wynosi zazwyczaj 25-30% budżetu kampanii.
Reklamę Google wyświetlamy na wszystkich urządzeniach stacjonarnych (komputery, laptopy) oraz mobilnych (tablety, komórki). Umożliwia to dotarcie do każdego klienta niezależnie od miejsca w którym korzysta z Internetu.
Czy podpisuję jakąś umowę?
Działamy na zasadzie jednorazowych zleceń, a nie umów długoterminowych. Uruchamiamy pierwszą kampanię, po wydaniu całego budżetu kontaktujemy się z Tobą, aby zapytać czy kampania przyniosła efekty i czy chcesz kontynuować współpracę. W każdej chwili możesz przerwać działania reklamowe, jeśli okażą się one nieskuteczne. Nie obowiązuje tutaj żaden okres wypowiedzenia.
Chcesz poznać kwotę potrzebną na promocję?
Skontaktuj się z nami, podaj branżę, zakres działania i kilka przykładowych słów kluczowych na które chciałbyś się wyświetlać. Przygotujemy dla Ciebie niezobowiązującą ofertę na reklamę w wyszukiwarce.