Reklama Graficzna
Ogromny zasięg, niski koszt, targetowanie reklam.
Banery Reklamowe Google
Jest to reklama w formie banerów graficznych lub grafiki i tekstu (reklama elastyczna), która pojawia się na różnych stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google. Zasięg takich reklam jest ogromny – obejmuje ponad 90% internautów w Polsce, a do tego mamy bardzo duże możliwości targetowania gdzie i komu wyświetlą się reklamy. Jest to bardzo popularna forma promocji, bo dzięki grafice łatwo jest zaprezentować swój produkt oraz dotrzeć do osób interesujących się danym tematem, ale nie szukającym obecnie reklamowanych produktów lub usług.
Dostępne formy reklamowe:
REKLAMA GRAFICZNA
To przygotowana w odpowiednich rozmiarach grafika z gotowym przekazem reklamowym wklejonym na grafikę. Baner może mieć formę statyczną (jedna grafika) lub animowaną (czyli dwie-trzy następujące po sobie grafiki, które automatycznie przeskakują). Baner może mieć maksymalnie 150kb wagi i mieć rozszerzenie .JPG, .PNG lub .GIF
Najpopularniejsze rozmiary:
POZIOME: 728×90 oraz 468×60
KWADRATOWE: 336×250 oraz 250×250
PIONOWE: 300×600 oraz 160×600
Jeśli nie masz gotowych banerów pomożemy Ci je stworzyć – koszt przygotowania kompletu banerów przez profesjonalnego grafika to 240zł netto.
REKLAMA ELASTYCZNA
W tym formacie reklam graficznych nie ma konieczności posiadania gotowych banerów. Do systemu reklamowego wgrywa się jedną lub dwie grafiki (zazwyczaj logo + zdjęcie produktu) oraz dodaje krótki tekst. Google sam dopasowuje przesłane materiały do różnych dostępnych na stronie rozmiarów, przez co dotarcie jest jeszcze większe, a koszt wejścia jest niższy niż w przypadku gotowych banerów, ponieważ reklama zajmuje mniej miejsca i jest bardziej uniwersalna. Zazwyczaj w cenie 1 wejścia w zwykły baner mamy 2-3 kliknięcia w baner elastyczny. Taka reklama często też dopasowuje się do wyglądu strony i wygląda jak jej część.
REMARKETING
Bardzo popularna forma reklamy, która wyświetla się osobom, które były wcześniej na Twojej stronie i mają zapisane „ciasteczko”. Remarketing najczęściej uruchamia się razem ze standardową reklamą np. w wyszukiwarce, która najpierw „łapie” nowych Klientów, a później przez remarketing przypominamy im o naszej ofercie i ponownie zachęcamy do odwiedzenia strony. Klient w bazie może być nawet do 540 dni, co oznacza, że możemy wrócić z ofertą w kolejnym roku (np. przy usługach turystycznych). Co ważne – płatność następuje tylko po kliknięciu w baner i ponownym wejściu na stronę!
W remarketingu wykorzystać możemy zarówno zwykłe reklamy graficzne, jak i reklamy elastyczne. Przed uruchomieniem trzeba wgrać na Twoją stronę specjalny kod, który będzie dodawał użytkowników do bazy.
W ramach tej usługi można tworzyć całe strategie marketingowe, oparte na przypominaniu o ofercie, zachęcaniu do zakupów poprzez dodatkowe bonusy (np. rabaty) lub sprzedaż produktów podobnych. Np. ktoś oglądał ubranka dla dzieci i nie dokonał zakupu (wyświetlamy mu banery z promocją lub rabatem). Jeśli dokonał zakupu ubranek – możemy mu wyświetlić baner z fotelikami samochodowymi czy zabawkami, a po roku wrócić z reklamą ubranek dla starszych dzieci.
Dla sklepów internetowych można skorzystać z remarketingu dynamicznego, czyli Klient będzie widział ostatnio oglądane produkty, czyli personalizujemy przekaz reklamowy co mocno zwiększa skuteczność.
Chcesz uruchomić reklamę graficzną?
Skontaktuj się z nami, wybierzemy najefektywniejszą formę reklamową dla Ciebie i prześlemy niezobowiązującą wycenę.